مواد لازم :
مواد داخل راتا رو میتونید به دلخواه خودتون هویج پخته وریز خرده شده، خیارشور، سیب زمینی، زیتون، گردو یا بادام پودر شده و ... بریزید.
این مقدار ۲۷ عدد راتا بهتون میده
دوست داشتید مواد رو نصف کنید.
سینه مرغ۳عدد (سینه کامل یک مرغ ونصفی)
پنیر لبنه دوبسته
سس مایونز ۶الی ۸ ق غ (سس رو میتونید کم وزیاد کنید و کم کم اضافه کنید. موادتون شل نشه)
نمک اصلا لازم نیست فقط موقع پخت سینه مرغ بهش اضافه کنید. داخل مواد راتا نریزید شور میشه.
فلفل دلخواه
شوید خرد شده به میزان لازم من حدود ۴ق غ ریختم.
نان تست ۱بسته (بسته به سایز کاتر)

دستور تهیه :
سینه مرغ رو یبار جوشوندم وکفش بالا اومد آبشو دور ریختم وشستم ودوباره آب داخل قابلمه ریختم وچند حلقه هویج وبرگ بو یک عدد پیاز خرد شده ونمک اضافه وگذاشتم خوب بپزه.
(زرد چوبه نزنید تو طعم راتا تاثیر میزاره)
بعد پخت سینه ها رو از آبش خارج کردم روصافی گذاشتم خوب آبش کشیده شه.بعد ریش ریش کردم وداخل غداساز پودر کردم.
پنیر لبنه وسس مایونز را باهم خوب مخلوط،سینه پودر شده وشوید را اضافه وکامل مخلوط کنید غلظت مایه مثل تصویر باشه چون اگه شل باشه موقع قالب زدن به مشکل برمیخورید.
نان تست را کاتر شکل دلخواه بزنید.
یک کیسه فریزر را روی سطح
کارتون باز کنید.
قالب را روش بزارید و۲/۳قالب را با مایه پرکنید وبا قاشق خوب فشار دهید وبعد با قاشق خیس صاف کنید (اینکار بخاطر اینکه که داخل مواد فضای خالی اگه بود پر بشه وراتا شکیلتر باشه، صاف ویکدست)
نان تست را روش بزارید وبه کمک ته ماسوره فساردهید ازقالب خارج شه.
داخل دیس بچینید.برای تزیینش من خیارشورو تراش زدم وبشکل گل درآوردم ،ته گل رو کمی ببرید تا قشنگ روی راتا فیکس بشه ونیفته برای وسط گلها از دونه های گل سیر وبرگهاش از خلال پسته استفاده کردم.
داخل یخچال بزارید کمی خنک شه
بعد سرو کنید.
نکته خاصی هم نداره.
فقط دقت کنید غلظت موادتون مناسب باشه
واینکه اگه دوست دارید رژیمی باشه بجای سس مایونز ماست چکیده بریزید
برای رنگی کردن راتا از آب لبو، زعفران دم کرده، پودر پسته میتونید استفاده کنید.

منبع: اینستاگرام